POLITYKA JAKOŚCI

ExpressTranslations Sp. z o.o.

 

 

Wysoka jakość oferowanych usług oraz najwyższe standardy obsługi są gwarancją spełnienia wymagań i oczekiwań Klientów.

 

Naszym celem jest:

 

Zaspokojenie potrzeb i oczekiwań Klientów oraz umocnienie i utrzymanie znaczącej pozycji firmy na rynku tłumaczeniowym.

 

Dbałość o właściwy wizerunek firmy i świadczenie usług w sposób

etyczny i kompetentny.

 

Inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu utrzymanie wysokiego poziomu świadczonych usług.

 

Osiąganie planowanych wyników jakościowych realizujemy poprzez 

- wdrożenie i ciągłe doskonalenie skuteczności systemu zarządzania 

jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001: 2015

- dbałość o wysoki poziom kwalifikacji naszych pracowników

- partnerską współpracę z dostawcami 

 

Podejmowanie działań na rzecz poprawy jakości ma dla nas znaczenie

priorytetowe i wszyscy jesteśmy w nie zaangażowani.

Zadowolenie Klientów stanowi miarę jakości naszych usług.

 

Z Polityką Jakości zapoznani są wszyscy pracownicy firmy i w sposób świadomy wypełniają wynikające z niej zadania.