Wysoka jakość oferowanych usług oraz najwyższe standardy obsługi są gwarancją spełnienia wymagań i oczekiwań Klientów.
Naszym celem jest:
Zaspokojenie potrzeb i oczekiwań Klientów oraz umocnienie i utrzymanie znaczącej pozycji firmy na rynku tłumaczeniowym.
Dbałość o właściwy wizerunek firmy i świadczenie usług w sposób
etyczny i kompetentny.
Inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu utrzymanie wysokiego poziomu świadczonych usług.
Osiąganie planowanych wyników jakościowych realizujemy poprzez
– wdrożenie i ciągłe doskonalenie skuteczności systemu zarządzania
jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001: 2015
– dbałość o wysoki poziom kwalifikacji naszych pracowników
– partnerską współpracę z dostawcami
Podejmowanie działań na rzecz poprawy jakości ma dla nas znaczenie
priorytetowe i wszyscy jesteśmy w nie zaangażowani.
Zadowolenie Klientów stanowi miarę jakości naszych usług.
Z Polityką Jakości zapoznani są wszyscy pracownicy firmy i w sposób świadomy wypełniają wynikające z niej zadania.